Оцінка водного транспорту

Оцінка плавзасобів сьогодні виступає чи не найголовнішою умовою функціонування галузі (в умовах низької кон’юнктури ринку купівлі-продажу). Велике значення має оцінка суден при визначенні вартості майна і при процедурі застави. Практично весь світовий флот будується і купується через використання кредитних засобів, тому з метою забезпечення своєї фінансової безпеки кредитори досить скрупульозно підходять до оцінки суден, наданих у заставу, і всього майна заставника. Враховується при цьому і репутація оцінювачів. Проконсультуйтеся за телефонами 044-229-66-55 та +38-050-133-28-06

На ринку сьогодні пропонуються оцінка таких плавзасобів:

  • судна (морські, річкові, змішані);
  • водозаміщуючі і нетрадиційній швидкісні (на повітряній подушці, на підвідних крилах, швидкісні катамарани, екранопланы, глісери);
  • вантажні, пасажирські судна;
  • суховантажі, танкери, змішаного типу;
  • контейнеровози, пороми;
  • рибальські судна;
  • дебаркадери, причальні понтони, плавучі готелі;
  • штовхачі, буксири, баржі;
  • роз'їзні, катера;
  • плавучі крани.

Оцінка суден (оцінка плавзасобів) здійснюється з використанням трьох класичних методів, що використовуються у міжнародній практиці: метод витрат; метод аналогів;  метод оцінки за прибутковістю (метод прибутковості).

Раціональність того або іншого методу оцінки суден ( плавзасобів) визначається типом і станом кожного конкретного судна, а також можливістю класифікації його як дохідного об'єкта. Витратний підхід базується на тому положенні, що вартість судна (плавзасобу) не перевищує витрат на заміну його новим, тобто не перевищує його відбудовної вартості. Метод аналогів  -це процес аналізу даних про факти продажу суден такого типу судів. Коригування застосування такого методу передбачає порівняння чотирьох факторів: умов продажу; дати продажу; місця продажу; характеристик судна. 

При оцінці суден ( плавзасобів) на металобрухт основними факторами, що формують їхню вартість, є: дальність буксирування судна до місця його порізки; поточний і прогнозований рівень світових цін на судновий брухт; екологічна стабільність країн (фірм)-перерабників суднового брухту;  існуюча і прогнозована позиція Кабінету міністрів України, що регламентує продаж судів на брухт;  рівень цін за «оброблення» судів (плавзасобів) і продаж брухту на Україні